søndag, juli 19, 2009

Båttur

I dag har jeg vært så heldig å få bli med
Kåre og Eva (Min bror og hans kone)på båttur.
Her legger vi Skjellvågen bak oss,
det samme med Tustnafjell og vindmøller.
Målet er å gå i land på holmer og skjær.
Jeg har ikke vært på båttur her
på utrolig mange år,så det var ikke fritt
for at det var klump i halsen hos meg.


Her er hva vi var på jakt etter i dag,
moltebær
myke,gule og smakfulle godbiter.




Turen gikk forbi holmer og skjær,
med og uten hus...


I fjæra fant jeg denne digre,perforerte ruggen av en stein.
Naturen er mangfoldig.



Et berg med oransje lav er også fint å se på


Her er Eva med spannet sitt.


Her er det jeg fant av dette smakfulle gullet.
Moltekremen til jul er i boks.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åååååå, æ å vil på sjyyyyyyyn!!! Lenge sia sist...

Sigrunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Janne i Fagerlia sa...

Hei Sigrun!
Så heldig du er som har tilgang på multer. Her på Frei er det lite av dette bærslaget, og jeg jubler nesten om jeg skulle være å heldig å finne noen. Så fin utstillingen din ble - virkelig rustikk. Produktene dine passer godt i et slikt miljø. Lykke til med salget!

Anonym sa...

Ser ut til at du har hatt en flott tur! Det var iallefall fine bilder du har. Takk for hyggelig velkomsthilsen på bloggen min! :)