torsdag, mai 29, 2008

Det lysnet i skogen

Neida jeg er ikke blitt hyper med alle disse innleggene, fikk bare så lyst å dele dette bildet.
Gikk meg en liten tur idag, og på hjemveien tok jeg en omvei gjennom et skogholt. Der er jo merkelig å snakke om skog her jeg bor,for da jeg vokste opp,var det slettes ikke mange trær her. Denne "skogen" er et resultat av all leplantinga på 60-tallet(tror det var da).
På turen gjennom skogen hørte jeg duene, og de var jo heller ikke her for noen år tilbake. Det var også litt trolsk og skummel stemning der inne mellom trærne, for høyt oppe i tretoppene hekker gråhegren, og den skriker utrolig stygt. Nifse lyder er det.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Heg har "tagget" deg på bloggen min :) Stikk innom og bli med på moroa!

Marianne sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg, så mye kreativtet det er her hos deg!
God helg, hilsen Marianne