fredag, april 24, 2009

Hurra jeg har vunnet....

Det kunne like gjerne
ha vært 1.premien,
så glad ble jeg,
men det var 3. premien.
At premien er en bok
jeg har fra før,
gjør ingen ting,
hovedsaken er at
mitt bilde har blitt premiert.








Fotokonkurransen ble arrangert av
fotofestivalen
Nordic Light i samarbeid
med Kristiansund Kommune.
Temaet var:
"Medvind uansett vær"
som er Kristiansunds visjon.
Jeg skulle visst bli invitert for å ta
imot premien, men har ikke fått brev ennå.
Spent ja, det er helt sikkert,
det kribler i magen av barnslig glede.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Herregud, så artig! Flink du! Og bildet var utrolig kreativt. grattis.

Sigrunn sa...

Takk skal du ha. E littegrann kry no sjø....

Unknown sa...

Og kry har du all grunn te å værra!

Aud Jorunn sa...

Kjempeartig Sigrunn, nå må vi ut og ta flere bilder snart. Det er jo mange konkurranser som ligger framfor oss. Flott bilde :)

Marie sa...

Det har du, absolutt. Kjempeflott bilde!

Hilde`s bloggverden sa...

Gratulerer, gratulerer. Kjempeflott bilde :)

Janne i Fagerlia sa...

Dette var jo kjempeartig. Jeg så forresten bildet ditt i avisa, eller kanskje det var på Nordic Light sine nettsider. Selv tok jeg runden og så på alle utstillingene i går. Mye bra, men også en del som ikke passer min smak. Kan styre meg for avrevne legemsdeler dandert på fruktfat. Regine Stokke hadde en imponerende utstilling. Den jenta har mye å "fare med". Håper bare de finner en behandlingsform som kan hjelpe henne.


Koselig å høre fra deg igjen. Håper det går bra med deg.

Vårhilsen fra Frei