mandag, juni 30, 2008

Innlegg nummer 100 / Post number 100

Dette er mitt innlegg nummer 100 siden jeg startet bloggen min. I den anledning har jeg lyst til å dele ut en premie. Jeg trekker ut en heldig vinner blant de som legger igjen sin kommentar på dette innlegget fra i dag og ut juli.





Vinneren skal få en overraskelse i posten. Premien er noe jeg lager selv.

Dette er forresten bilde fra hagedammen min hvor 5 gullfisk har hatt sin residens i nesten en uke.


This is my post number 100 since the start of my blog. That's why I like to give one of you a prize. I'll draw one lucky winner among all those who leave their comment on this post, from the date today and all of July. The winner will have a surprise in the mail. The prize will be something I make myself.

This photo is of my garden pond where 5 goldfish have had their residence for nearly a week.

20 kommentarer:

Helga sa...

Lovely shot - have you named your goldfish? You will find that there will be a "Jaws" amongst them - a little bully. Congratulations on your 100th and I hope I win. 2 is my lucky number, not 1 so I am not sure .....

Solveig sa...

Æ sakka akterut æ sjer æ, sjøl om æ bynt å blogg færre dæ.... Stakkarslige 78 innlegg har æ - æ får sjå te å lægg inn mær æ å så det snart bli min tur te å rund 100! Har linka te dett innlegg nr 100 på bloggen min så kanskje det stekk nån nye besøkende innom åt dæ derifrå å :)

Sommer & Jeremy sa...

Congrats on your 100th post. I visit Petchy's blog often to see what she has crafted. She is quite talented, and I aspire to be as creative as her, but at the end of the day I'm wiped out from taking care of my 4 kids all day. I love your garden!

kari - carpe diem sa...

Du e jammen bra effektiv! selv har jeg litt blogg-tørke innimellom føler jeg...skjerpe meg...skjerpe meg...

Anonym sa...

Oi, oi... der har gullfiskene dine det godt! har de begynt å spise? Regner med at de får godt stell hos deg. Idyllisk :-)

Anonym sa...

Forrige innlegg var altså fra meg - Grete

Anonym sa...

hei
Gratulerer med innlegg nr. 100.
Jeg må nå legge inn en komentar når du lokker ed gevinst for jeg liker trekninger. Ha det hyggelig på klubb i kveld, jeg koser meg i Bjugn i finvøret.
Hilsen Turid

denise sa...

This is my first stop at your blog and the flowers made my day! i am in China and we are having terrible smog right now and your garden made me smile!!
I will be back! Denise

Anonym sa...

Kjære søs

Du e sååå flink, og må berre minne dæ på at æ ska ha opplæring i blogging når det lir på.
PS. Overraskelsen treng du ikkje å postlegg, legge`n berre i kassen min du:)

Aud J.

Sigrunn sa...

Får æ ikkje kåmma neover me'n da? Vess du bli uttrækt ja væl å mærke.....

Karin sa...

Jeg følger med på bloggen din titt og ofte. Gratulerer med innlegg nr. 100!

Hanne Holmen sa...

Ser rumpetrollene har blitt byttet ut... husker hvor mye gøy vi hadde d ved den dammen da vi var små:) Gode minner.
Måtte legge igjen en kommentar nå d er snakk om premie, hi,hi:)
stor klem fra Hanne

Sigrunn sa...

Kjære Hanne, det e fræmdeles rumpetroll i dammen, like arti enno, så bære ta en tur når du e på Smøla.

Jen5253 sa...

Congratulations on 100 posts! I LOVE that second rose photo... I never thought to notice all the different layers as it unfurls!

Tonje sa...

Takk for kommentar på bloggen min! Ja, jeg liker giveaways... så jeg kan jo ikke unnlate å legge igjen en liten kommentar her... Det blir spennende å se hva premien er!
Gratulerer med post nr 100!

posidriv sa...

Gratulerer med innlegg nr. 100 - og ikkje minst - gratulerer med 30 års bryllupsdag! :)

Sonja sa...

Hei,koselig blogg du har.
Disse rosene er bare helt herlige.
Roser er en av mine favoritter i hagen.Er det ikke flott på denne tiden,når en kan vandre rundt i hagen og se på alt det flotte som blomstrer etterhvert.

Ha en fortsatt fin sommer.

Ida sa...

gratulerer med innlegg nr 100 :)

livetsmysterium.blogg.no

Anonym sa...

Heisann
Kjekt å hæls på dæ!
Grattis med innlegg nr 100, og æ elske trekninga. hihi
Kathrine

Sigrunn sa...

Trekningen er nå foretatt og resultatet er på et nytt innlegg
1.august.

The draw is over and you'll find the result on a post 1st of August.