tirsdag, juni 24, 2008

Regn og roser / Rain and roses

Det regnet i går og det har regnet litt i dag. Jeg kan se en anelse blå himmel,men det er ikke mye.Mens jeg venter på sol og varme kan jeg kose meg med disse bildene jeg tok i forrige uke. De er alle tatt i Helgas (min svigerinne)hage i England. Det er noe så aldeles fantastisk ved roser,lag på lag med kronblader,så perfekt satt sammen. Helga vil fortelle deg mer om rosene sine hvis du besøker bloggen hennes, Lavender.
Klikk for større bilde.

It was raining yesterday, and it still come a few drops today. I can see a touch of blue sky today,not much,but it all helps. In the meantime,waiting for sun and warmth,I can enjoy looking at these photos I took last week. They're all taken in Helga's (my sister-in-law) garden in England. Aren't they fantastic? Look at all the layers of petals,so perfect put together.
Helga will tell you more about her roses if you visit her blog Lavender.
Click to enlarge.















3 kommentarer:

Heidi sa...

Hei, ja jeg er her jeg også ja :)
Er så dødelig imponert over alle disse blomstene, tingene som du lager, - at noen kan være så forbasket fingernem - og i tillegg ha grønne fingre? Jeg gremmes av misunnelse, og legger ut et bilde av mine to - 2 - TO vakre peoner (eller var det pioner de het..? :)), som blomstret i hagen her om dagen. (Måtte få dem i en vase før søvæsten tok dem..!)
Inspirerende å se vakre bilder i alle fall!

Helga sa...

The roses look wonderful - a memory for ever - I see you have my prickly Mr Moss, my high maintenance Albertine in all her glory and the beautiful white Diana-Princess of Wales rose plus all my other roses in the garden. Beautifully photographed Sigrunn.

Sigrunn sa...

Thank you, Helga. Hope you don't mind using your roses. I'm looking forward to the names and history when you get them out on your blog.
Have a nice day.