søndag, juli 13, 2008

Evas roser / Eva's roses

Jeg har skrevet om rosene til min svigerinne i England tidligere,men denne gangen er det min svigerinne Eva og hennes roser det er snakk om. Hun er min nærmeste nabo og hun har en kjempeflott hage. Her viser jeg dere noen av hennes roser.
Klikk på bildet for større versjon.

I have written about my sister-in-law in England and her roses earlier, but this time I'll show you some of the roses in Eva's garden. Eva is my next door neighbour and my sister-in-law.Her garden is wonderful. Here are a few of her roses.
Click for enlargement.






2 kommentarer:

Helga sa...

Please give Eva my very best regards Sigrunn- tell her I miss her strawberries and also tell Eva that I think her roses are PERFECTION - the photos are not bad either!

Helga

Nunne sa...

Vel overstått bryllupsdag! Nydelige roser du viser oss, jeg får ikke til roser i ahgen min, men jeg elsker dem likevel...
Har ikke grønne fingre, dessverre.

Koselig å kikke innom deg!
Hilsen fra nord, fra Nunne.