tirsdag, august 19, 2008

Tilbake til 60-tallet / Back to the Sixties

Hvis du har levd noen år slik som jeg, husker du sikkert disse luene. Jeg husker min mor laget en til meg i første halvdel av sekstitallet. Den var blekgul og hadde lukning under haken. Her en dag fant jeg en oppskrift (av nyere dato) på en slik lue, jeg forandret litt, og her er resultatet. Denne luen og mange flere er nå å finne i butikken min.


If you've been living for a while like me,you most probably remember this type of hat.I remember my mother made one for me in the first half of the sixties. It was pale yellow and had a loop and a button under the chin. A few days ago I found a pattern (a new one)of a hat like this,I changed it a bit, and here's the result. You'll find this hat and many other new ones in my shop.

2 kommentarer:

Unknown sa...

HERREGUD!!!Dem e så kul! Æ ønska mæ alle huanj. Dem siste va tøff. Men den svarte med grønn kant med de to hjertene på, DEN va fin. Kan du legge av den til meg?

Sigrunn sa...

Kan skjønn d Kari. Bli bort i 2 vækkå no,men når æ kjæm hæm kan du komma å prøv.