lørdag, oktober 18, 2008

Førr ei dame

For å si det med Halvdan Sivertsen:
Førr ei dame !!!
I går var jeg,sammen med venner,på en fantastisk forestilling
med Margot,alias Ina Breivik. Stedet var Festiviteten i Kristiansund.
90 minutter med trimming av lattermuskler og åpning av tårekanaler.
Utrolig hva den dama tok for seg av emner. Bare noe så enkelt som å spise kake gjorde at en nesten ble tatt av latterkrampa.
Til dere som var der sier jeg bare:
Ha en fin helg,med eller uten Herloff-loff-loff.
Bildene har jeg lånt fra denne siden:



Her er Margot,en utrolig sprek "gammel dame" på 86 år.





Her har vi "Trønder'n" som Margot rota seg borti på ei chatteside på internett.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Er jeg enig? JAAAAA SELVFØLGELIG!!!! hun er fantastisk. og kristiansunderne som glimret med sitt fravær...

hvorfor ikke... sa...

Ja, det er så hærlig med sånne latterkvelder! Trenger det!
Ser testen under her...det MÅ vel være bloggingen du blir kjent for, verdenskjent! oioioi!
Jeg skal ta den jeg også, det er så gøy!