onsdag, oktober 22, 2008

Happy Postcrossing

Da har jeg slengt meg på en ny hobby,Postcrossing. Her er det snakk om å utveksle postkort med folk fra hele verden. Hvordan jeg kom over det?? Unødvendig spørsmål egentlig,men det er selvfølgelig min datter Solveig som nok en gang har "lurt" meg til å prøve noe nytt. En ting er sikkert,det er artig,så sleng dere på. Adressen finner du her.

I've started a new hobby,Postcrossing. It's about sending and receiveing postcard from people all over the world. How I came across this?? Do you have to ask, it's of course my daughter Solveig who yet again has "tricked" me in to try something new.One thing is for certain,it's great fun,so why not start? You'll find the address here.



Her er en del av postkortene jeg har mottatt til nå.....
Klikk for større bilde.
Here are some of the postcards I've received so far.....
Click for enlargements.



....og her ser du masse flotte frimerker fra mange land.
....and here are lots of nice stamps from many countries.

5 kommentarer:

Unknown sa...

jøss, stilig da! Dessuten er det jo koselig å få noe som ikke er elektronisk også, vel?

Sigrunn sa...

Ja ikke sant. Her er det masse å lære. Ta med ungene på denne hobbyen. Når dere får kort kan dere finne ut hvor i verden landet er. På samme tid kan dere finne ut mye om land,folk,skikker,hovedstad osv.
Sleng deg på Postcrossing,det er artig.

Unknown sa...

Ja bære skyld på mæ ja... hehe. Mæn arti e det!

Janne i Fagerlia sa...

Tusen takk for besøk på bloggen min. Du trenger da ikke å male når du er en mester i å lage vesker og hodeplagg. Kjedelig om alle skulle gjøre det samme. Din nye hobby må være utrolig morsom, samtidig som en får frisket opp engelsken. Lurt!
Lykke til med salget i helga!

Käranån sa...

Tack för din kommentar i min blogg!
Tänk så roligt det är att få ett "riktigt" postkort nuförtiden och att du fått från så många olika ställen. Fin blogg du har!! Du får gärna länka mig om du vill.