mandag, oktober 20, 2008

KOR i allverden...eller når Sigrunn gjør ting hun ikke kan.

Ja en kan bare lure hvor i allverden kan det ha seg
at jeg har sånn overskrift.
Jeg,med en stemme som egner seg best i dusjen,
har vært på min første korøving.
(Jeg sang litt for barna da de var små,
men ble som oftest bedt om å være så snill å slutte)
En del damer i alle aldre har startet kor i bygda,
og etter mye masing av noen av medlemmene om å være med,
har jeg da tatt mot til meg.

Da jeg møtte opp i kveld,presenterte jeg meg som:
Olga Marie Mikalsen(hun med Soloreklamen),lyrisk alt.

Ja dere kan se henne her.

http://www.youtube.com/watch?v=nFjEzBq6me8&feature=related

Jeg ble da plassert på alt-rekka,

men endte senere opp blant sopranene.

Ja, ja, vi får se hvordan det går, kan ikke gi opp etter en kveld.

Det ble allerede snakket om å opptre, så her er det ambisjoner.

Jeg hørte også nevnt et nonnekor,uvisst av hvilken grunn.

Da kan det passe bra med bilde av dette lille nonnekoret

(det er nå mer som en trio da).

Legg merke til at det er viktig med forfriskninger,en blir så tørr i halsen...




Bildet er lånt fra HumorLib.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det er flott Sigrunn, jeg tenker du blir et verdig kormedlem! :)

Nå har jeg ordnet meg fast barnevakt for når Alexander og pappa er borte, så nå blir jeg der hver mandag jeg også!

Aud Jorunn sa...

Æ skjønt at Anastasia tok feil av meg og deg. Du bør ring tvert, du vet kor du finn telefonnr.

Sigrunn sa...

Ja d vet æ. Men æ ha no kasta Kirkebladet da vet du. Æ får bære vent t neste utgave.

Unknown sa...

Va det arti? Ikkje kul i havet om nånn hadd fått me mæ å søng i kor nei...

Sigrunn sa...

E du bleik,eller??? :D

Unknown sa...

Ja.