søndag, oktober 05, 2008

Nok en award / Yet another award


Da er det nok en gang kommet en award til meg. Denne gangen fra min kjære lillesøster. Tusen takk.
Det er rart hva disse awardene gjør med psyken vår. Vi syns egentlig det er moro å ta imot ros, ikke sant? Jeg husker godt at det var flaut en gang i tiden. Hvis noen sa du hadde et fint antrekk så sa vi ikke takk,men påpekte at det var bare noe gammelt.
Med meg har det blitt sånn at jeg retter ryggen når noen skryter av meg,
jeg peker nese til Jante, Ædda bædda, se hva jeg kan og tør. Det er massevis av koselige blogger der ute, mange som kan,vil og tør dele sine tanker med oss,i hverdag og fest, små ting og store ting. Awarden vil bli gitt videre senere.


My little sister gave me this award. Thank you.It's funny how these little things seem to brighten up our days. There are a lot of nice blogs out there, lots of people who dare to share things with us, things and happenings from their lives. The award will be shared later on.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere med Awarden, du har så rett så rett. Vi trenger alle litt ros av og til. Sånn i hverdagen er en vel kanskje ikke flink nok. Da jeg først kom igang med blogging, oppdaget at det er utrolig mange koselig mennesker med, fine blogger det er der ute. Derfor innførte jeg ukens Award

Aud Jorunn sa...

Vel fortjent den awarden der

Kathrine Dyrnes Alfheim sa...

Morsomt å få en sånn award! Det gjør virkelig noe med en med ros. Gratulerer!

Solrunn sa...

Gratulerer så mye med Awarden!!
Den er vel fortjent, for du har en kjempe flott Blogg;))

Sigrunn sa...

Tusen takk :)